5 jaar geleden

Forum / Euregio Limburgse triatlon drafting ZLTC 28/05/2012

Deze 1/8 triatlon gaat door te Kuringen Hasselt in de watersportclub VVW Hasselt. 500 m zwemmen in het Albertkanaal met aankomst in de club (wisselzone) 22 km fietsen richting Hasselt, met een lus door Kuringen centrum, Stokrooie, vervolgens langs het jaagpad richting VVW Hasselt te Kuringen 5 km lopen langs het Albertkanaal met een keerpunt aan de kanaalkom (centrum Hasselt) terug richting VVW Hasselt te Kuringen,aankomst Er  vinden ook Just For Fun reeksen plaats(zwemmen in het Albertkanaal) en  3 jeugdreeksen (zwemmen in het stedelijk zwembad) , met fietsen en lopen langs het Albertkanaal, Kuringen tot Hasselt en terug.  

Bekijk deze wedstrijd

• 7 jaar geleden

Tom, de website is vvwhasselt.be (http://eurlimbtriatlon.weebly.com/)

• 7 jaar geleden

Ik vind op de website (zltc.be) nergens de inschrijvingen voor de triatlon van 20/05/'13.
    Heeft iemand een link?

• 8 jaar geleden

Voorinschrijvingen Euregio Limburgse 1/8e Triatlon ZLTC tot 18.05.2012 !!

• 8 jaar geleden

Inderdaad Kris inschrijven via onze clubsite zltc.be, Organisaties Triatlon Kuringen, sign in...

• 8 jaar geleden

Kris, ik denk dat je beter hun website contact opneemt betreffende jouw inschrijving.

• 8 jaar geleden

Inschrijven 1/8 triatlon
    Van dyck kris
    Heesstraat 3
    3545 Zelem
    01_05_1967
    Niet aangesloten bij een club

• 8 jaar geleden

Verhuur WETSUITS via vtdl.triathlon.be !

• 8 jaar geleden

Bedankt

Groeten, Daniel

• 8 jaar geleden

Het is in orde gebracht :)

• 8 jaar geleden

Ik maak dit zo snel mogelijk in orde, bedankt voor de melding!

• 8 jaar geleden

Deze foto's van Kuringen-Hasselt, staan blijkbaar ook bij meerdere andere wedstrijden? blijkbaar een vergissing
    Sportieve groeten

Daniel