5 jaar geleden

Forum / 19de Duatlon Halle/11de Jeugdduatlon Halle 16/08/2013

Aan de vooravond van de jaarlijkse braderie worden de straten van de Halse Sint-Rochuswijk gereserveerd voor professionele en recreatieve duatleten. In 2013 is Duatlon Halle toe aan zijn 19de editie. Plaats van afspraak dit jaar is het stationsplein (Vandenpeereboomstraat) op vrijdag 16 augustus. De deelnemers krijgen zoals steeds een gevarieerd loop- en fietsparcours geserveerd. Ook is er opnieuw een mooie prijzenpot (€ 1.100 en natura) voorzien. Vóór de avondlijke duatlon vindt de 11de Jeugdduatlon plaats. Programma: -          Vanaf 17u30-18u, 11de Jeugdduatlon Halle: 6- tot 10-jarigen:    1 km fietsen - 500 m lopen 11- tot 13-jarigen:  2 km fietsen - 500 m lopen 14- tot 18-jarigen:  500 m lopen - 3 km fietsen - 500 m lopen -          Vanaf 19u10, 19de Duatlon Halle Duatlon:              3,3 km lopen - 32,8 km fietsen - 2 km lopen Start-2-Duatlon: 3,3 km lopen - 24,6 km fietsen - 2 km lopen De meest actuele informatie over het wedstrijdprogramma, de inschrijvingen, het parcours, de uitslagen enz. vind je op www.renkoekoek.be. Aangezien de 250 startnummers voor de 19de Duatlon Halle sneller dan verwacht allemaal zijn ingevuld, hebben we de inschrijvingen op 21 juli officieel afgesloten. Wie zich in de week vóór 21 juli alsnog heeft ingeschreven, komt op een wachtlijst terecht en ontvangt van ons spoedig meer uitleg. Voor de Jeugdduatlon kan je je op de dag zelf inschrijven. De 11de Jeugdduatlon & 19de Duatlon Halle zijn een organisatie  van vzw Renkoekoek i.s.m. de Stad Halle, de Sportraad Halle, H30, PA-TRI-JOT en De Ronde Tafel.

Bekijk deze wedstrijd

• 7 jaar geleden

Bedankt voor de info ,maar is er dan plaats genoeg of is er een limiet van het aantal deelnemers, want het is 70km rijden voor ons!
    bedankt alvast en groetjes

• 7 jaar geleden

Voor de jeugdwedstrijden kan je je ter plekke inschrijven.

• 7 jaar geleden

Beste,
    Hoe kunnen we inschrijven voor de jeugdduatlon?
    We krijgen enkel de avondinschrijvingen,
    Bedankt alvast en nog een fijne dag.
    groetjesp

• 7 jaar geleden

Geachte,

Ik heb me ingeschreven voor de avondduatlon van 16/8 maar vond geen rekeningn° om op over te schrijven.
    Waar kan ik dat nummer vinden aub ?

Cheers

Rudy Vanlaethem
    rudy-myriam@telenet.be